viernes, 15 de noviembre de 2019

ANIMACIÓ TURÍSTICA



La OMT (Organisme mundial de turisme) la defineix com tota acció realitzada en o sobre un grup, col·lectiu o mitjà, amb intenció de desenvolupar la comunicació i garantir la vida social.



Xavier Puertas la defineix com la sèrie d'accions realitzades per un/a o diversos/as individus/as sobre un grup de persones amb els següents objectius:

- Desenvolupar la comunicació.

- Fomentar la vida social i la cultura.

(Dins d'un establiment turístic, creant un ambient idoni i perdurable)

- Dinamitzar i promoure l'economia de l'empresa.




Funcions
Socials
Ell/a turista construeix noves relacions socials, que es descobreixi al/la i que sigui protagonista com a creador/a i agent del seu temps lliure. 



Culturals

Integrar al/a turista dins de la cultura del lloc de destinació en el qual visquin la cultura.





Màrqueting

Fidelitzar al/a turista, que prolongui l'estada i aconseguir nova clientela.








Objectius  (Ventosa 2014)

-Facilitar la diversió i la vida social de els/as turistes a través de la seva participació en activitats recreatives, esportives i culturals del seu interès.

-Crear espai de trobada que possibiliti la comunicació i les relacions interpersonals entre els/as turistes.

-Oferir propostes atractives adaptades els diferents horaris, gustos i les edats del/a turista, que permetin la ruptura de la rutina i responguin a la recerca d'experiències diferents.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ANIMACIÓ TURÍSTICA

La OMT (Organisme mundial de turisme) la defineix com tota acció realitzada en o sobre un grup, col·lectiu o mitjà, amb intenció de d...