La OMT (Organisme mundial de turisme) la defineix com tota acció realitzada en o sobre un grup, col·lectiu o mitjà, amb intenció de desenvolupar la comunicació i garantir la vida social.
- Fomentar la vida social i la cultura.
(Dins d'un establiment turístic, creant un ambient idoni i perdurable)
- Dinamitzar i promoure l'economia de l'empresa.
Funcions
Socials
Ell/a turista construeix noves relacions socials, que es descobreixi al/la i que sigui protagonista com a creador/a i agent del seu temps lliure.
Culturals
Màrqueting
Objectius (Ventosa 2014)
-Facilitar la diversió i la vida social de els/as turistes a través de la seva participació en activitats recreatives, esportives i culturals del seu interès.
-Crear espai de trobada que possibiliti la comunicació i les relacions interpersonals entre els/as turistes.
-Oferir propostes atractives adaptades els diferents horaris, gustos i les edats del/a turista, que permetin la ruptura de la rutina i responguin a la recerca d'experiències diferents.
No hay comentarios:
Publicar un comentario